X
Uwaga
Czy jesteś pewien?
zadzwoń: +48 887 883 070 napisz: info@mystyleclub.pl

faq

Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania

Nasi styliści
  1. Skąd mam mieć pewność, że ubrania będą na mnie pasować?

    MyStyle Box to spersonalizowane zakupy modowe dokonywane przez profesjonalnego stylistę według określanych przez Ciebie preferencji. W efekcie nigdy nie zdarzy się sytuacja, że dwóch klientów otrzyma taką samą stylizację, można tym samym powiedzieć, że każda stylizacja jest wyjątkowa tak samo jak wyjątkowy jest nasz klient.

ogólne informacje
  1. Czym jest Mystyle BOX i co otrzymujesz?

    Mystyle BOX to stylizacja czyli ubrania i dodatki wybrane specjalnie dla Ciebie przez stylistę Mystyle na podstawie wypełnionego przez Ciebie profilu. Ty zdecydujesz co zatrzymujesz, a co nie, bo dajemy Ci możliwość bezpłatnego zwrotu.

  2. Jak to działa?

    a. Dołącz do Mystyle CLUB\r\ni uzależnij się od wygody. dołącz\r\nb. Określ wartość boxa\r\nMożesz zdecydować ile chcesz wydać na stylizację mystyle BOX lub mystyle BOX PREMIUM.\r\nc. Wypełnij swój profil modowy\r\naby umożliwić stylistom mystyle BOX wybranie dla Ciebie idealnie dopasowanej stylizacji. profil\r\nd. Przymierz produkty i zatrzymaj to co chcesz\r\nPo otrzymaniu przesyłki przymierz stylizację, łącz ją z innymi produktami z szafy tworząc samodzielnie nowe stylizacje. Na podjęcie decyzji odnośnie tego co zatrzymujesz masz gwarantowane 14 dni.

  3. Ile kosztuje Mystyle BOX?

    Za Mystyle BOX zapłacisz 750 pln natomiast w przypadku BOXa PREMIUM koszt stylizacji uzgadniasz ze stylistą Mystyle.

  4. Ile produktów mogę spodziewać się w BOXie?

    MyStyleBox zawiera minimum 3 produkty.

  5. Produkty jakich marek mogę znaleźć w Mystyle BOXie?

    Dokładamy wszelkich starań żeby stylizacje bazowały na rzeczach najlepszej jakości. Bazujemy na polskich markach takich m.in. LAUKE, THE ODDER SIDE, CUB, FEMI PLEASURE, TARANKO czy FEME STAGE by Ewa Minge. W swoim BOXie możesz się też spodziewać renomowanych międzynarodowych marek takich jak ADIDAS, TOMMY HILFIGER, GESTUZ.

  6. Czym różni się MyStyleBox od innych sklepów internetowych czy sklepów tradycyjnych oferujących modę.

    MyStyle Box to spersonalizowane zakupy modowe dokonywane przez profesjonalnego stylistę według określanych przez Ciebie preferencji. W efekcie nigdy nie zdarzy się sytuacja, że dwóch klientów otrzyma taką samą stylizację, można tym samym powiedzieć, że każda stylizacja jest wyjątkowa tak samo jak wyjątkowy jest nasz klient.

  7. Czy istnieją jakiekolwiek dodatkowe koszty?

    Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu dokonania zakupu Mystyle Boxa poza stałą opłatą za stylizację wynosząca 50 zł.

  8. Kiedy powinno się uaktualnić profil MyStyleBox?

    W każdej chwili możesz uaktualnić swój profil, zalecamy jednak aby aktualizację przeprowadzać wtedy kiedy jest to konieczne np. gdy zmieniły się twoje preferencje odnośnie ubioru i wcześniej określonego stylu bądź zmieniła się Twoja sylwetka.

  9. Jak mogę odzyskać hasło do mojego profilu?

    Niestety nie możemy przesłać utraconego hasła, możesz natomiast zresetować obecne hasło i wprowadzić nowe hasło odpowiednie dla Ciebie, aby to zrobić musisz podczas logowania nacisnąć link „Nie pamiętasz hasła?” dalej należy postępować zgodnie z instrukcjami.

  10. Jak się mierzyć?

  11. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

    Tak, aby złożyć zamówienie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.

zamówienia
  1. Jak złożyć zamówienie?

    Mystyle BOX to stylizacja czyli ubrania i dodatki wybrane specjalnie dla Ciebie przez stylistę Mystyle na podstawie wypełnionego przez Ciebie profilu. Ty zdecydujesz co zatrzymujesz, a co nie, bo dajemy Ci możliwość bezpłatnego zwrotu.

  2. Czy mam wpływ na ostateczną zawartość mojego BOXa?

    Za Mystyle BOX zapłacisz 750 pln natomiast w przypadku BOXa PREMIUM koszt stylizacji uzgadniasz ze stylistą Mystyle.

  3. Czy mogę zobaczyć ubrania wybrane przez mojego stylistę zanim zostaną wysłane?

    Po otrzymaniu przesyłki przymierz stylizację, łącz ją z innymi produktami z szafy tworząc samodzielnie nowe stylizacje. Na podjęcie decyzji odnośnie tego co zatrzymujesz masz gwarantowane 14 dni.

  4. Czy mogę sam wybrać elementy garderoby, których potrzebuję?

    MyStyleBox zawiera minimum 3 produkty.

  5. Czy jest minimalne wymagane zamówienie?

    Dokładamy wszelkich starań żeby stylizacje bazowały na rzeczach najlepszej jakości. Bazujemy na polskich markach takich m.in. LAUKE, THE ODDER SIDE, CUB, FEMI PLEASURE, TARANKO czy FEME STAGE by Ewa Minge. W swoim BOXie możesz się też spodziewać renomowanych międzynarodowych marek takich jak ADIDAS, TOMMY HILFIGER, GESTUZ.

  6. Czy można odebrać złożone zamówienie osobiście?

    Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu dokonania zakupu Mystyle Boxa poza stałą opłatą za stylizację wynosząca 50 zł.

  7. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    W każdej chwili możesz uaktualnić swój profil, zalecamy jednak aby aktualizację przeprowadzać wtedy kiedy jest to konieczne np. gdy zmieniły się twoje preferencje odnośnie ubioru i wcześniej określonego stylu bądź zmieniła się Twoja sylwetka.

płatności i wysyłka
  1. W jaki sposób mogę zapłacić za MyStyleBox?

    • a. "ZA POBRANIEM"

      płacisz gotówką kurierowi, przy odbiorze przesyłki, w Paczkomacie oferującym płatność za pobraniem lub w Punkcie Odbioru w Krakowie (gotówką lub kartą płatniczą).

    • b. "PŁATNOŚĆ ON-LINE (PRZEDPŁATA)"

      za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DotPay.pl możesz zapłacić: - kartą kredytową: Visa, MasterCard, Diners Club/Discover, POLCARD, JCB, Maestro - szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia - zwykłym przelewem bankowym: wygenerowany podczas składania zamówienia druczek należy wydrukować lub przepisać dane do przelewu na - czysty formularz; można przesłać nam zeskanowane potwierdzenie dokonania przelewu, co znaczenie przyśpieszy zaksięgowanie wpłaty

    • c. PŁATNOŚĆ ON-LINE - PAYPAL

      Wybierz płatność przez PayPal, a na koniec procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal. Jeśli jesteś już klientem PayPal, możesz się tam zalogować za pomocą swoich danych użytkownika i potwierdzić płatność. Jeśli jesteś nowym klientem PayPal, możesz również zalogować się jako gość lub utworzyć nowe konto PayPal, a następnie potwierdzić płatność. Szczegóły dotyczące usługi PaPal znajdują się na stronie : https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home

  2. Kiedy jest realizowana wysyłka?

    Wysyłka następuje w ciągu 10 dni od chwili złożenia zamówienia.

  3. W jaki sposób dostarczany jest MyStyleBox?

    Zamówione pudełko dostarczone jest na wskazany przez Ciebie adres za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  4. Czy wysyłka MyStyleBox jest realizowana tylko na terenie Polski?

    Tak, na chwilę obecną dostarczamy MyStyleBox jedynie na terenie Polski.

  5. Czy muszę podawać swój numer telefonu przy składaniu zamówienia na Boxa?

    Dokładamy wszelkich starań, by Twoje zamówienie zostało właściwe zrealizowane i szybko dostarczone na wskazany przez Ciebie adres. Jeżeli kurier nie zastanie Ciebie w domu/biurze za pierwszym razem, może kontaktować się z Tobą telefonicznie, celem ustalenia terminu ponownego doręczenia Twojego pudełka, dlatego tak ważne jest podanie aktualnego numeru telefonu.

  6. Czy ponoszę dodatkowe koszty za dostawę Mystyle BOX albo Produktu Tygodnia?

    Dostawa Mystyle BOX i Produktu Tygodnia jest zawsze bezpłatna .

  7. Mój Mystyle BOX jest już wysłany - jak mogę sprawdzić gdzie obecnie się znajduje?

    W momencie nadania Twojego MyStyleBoxa otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki Twojego zamówienia oraz adresem dostawy. Żeby ułatwić Ci śledzenie przesyłki w wiadomości e-mail znajdziesz również jej numeri, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się Twój Mystyle BOX.

  8. Co mam zrobić kiedy otrzymam uszkodzoną przesyłkę?

    Przed odebraniem swojej przesyłki koniecznie sprawdź czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. Jeżeli zobaczysz widoczne uszkodzenia, nie przyjmuj przesyłki i w obecności kuriera sporządź protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktuj się z nami poprzez wysłanie wiadomości ze strony MyStyleBox z zakładki kontakt znajdującej się w stopce strony.

  9. Jak mogę zamówić kolejnego Mystyle BOXa?

    Żeby zamówić kolejnego Mystyle BOXa wystarczy, że wejdziesz na swój profil. Nie musisz po raz kolejny wypełniać profilu\r\n

zwroty i reklamacje
  1. Zwroty

    Masz prawo zwrócić produkt kupiony w Mystyle w przeciągu 30 DNI od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).Termin ZWROTU PŁATNOŚCI za towar może wynieść od 5 DO 14 DNI na zasadach określonych w przepisach prawa. Jeśli dokonując zwrotu podasz nam mailowo numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany nr rachunku. W przypadku braku podania nr rachunku bankowego, zwrotu dokanamy w takiej formie w jakiej dokonałeś płatności.

  2. Reklamacje

    Na wszystkie zakupione w Mystyle CLUB produkty przysługują Ci uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Wciąż nie znalazłeś odpowiedzi? napisz do nas

x

Dołącz do nas!

Daj nam się poznać i stwórz swój profil Mystyle Box, żeby uzyskać możliwość spotkania ze stylistą i zamówienia naszego BOXa